sobota, 3 marca 2012

Moje must have na wiosnę 2012

Po ostatnich dużych zakupach w Silesii miałam powstrzymać się od zakupów przynajmniej do kwietnia. Ale jak tu wytrzymać, skoro sklepy kuszą nas tymi ślicznymi kokardkami, neonami i pastelami? Nie da się ;) Zebrałam wszystkie moje zachcianki do jednego i gdy zobaczyłam, ile przyjdzie mi za to zapłacić, po prostu złapałam się za głowę. Ale cóż, może znajdę jakieś taniutkie odpowiedniki. Już pokazuję Wam moje must have'y na wiosnę 2012 :)

Marynarka

W mojej kolekcji znajduje się tylko jedna marynarka, w dodatku czarna. A przecież wiosną nie będziemy przynudzać ciemnymi kolorami, tylko jasnymi jak słoneczko :) Dlatego chętnie przygarnęłabym do siebie koralową lub pastelową marynarkę. Za neonową też bym się nie obraziła. Albo marynarską z dużymi, złotymi guzikami ;)







Spódniczka

Oj tak, a najlepiej zwiewna, rozkloszowana, z wysokim stanem. W kwiatki albo może pudrowa? Zobaczymy co znajdę :)







Pudrowe spodenki

Najlepiej takie z wysokim stanem z lekkiego materiału. Z kokardką lub jakimś słodkim detalem.


Pierścionki i bransoletki

Przyznam, mam lekkiego fioła na punkcie pierścionków i bransoletek i mam zamiar zrobić zapasy :D ten pierścionek ptaszek mnie zachwycił, muszę znaleźć podobny!



Codzienna sukienka

Uwierzcie, znalezienie ładnej, prostej sukienki na co dzień dla osoby, która nigdy nie chodzi w sukienkach jest szalenie trudne. Szczególnie w połączeniu z tym, że wszystkie sukienki nawet w najmniejszym rozmiarze na mnie wiszą i są duużoo za duże. Brrr... Ale czego się nie robi dla sukienek?

 

Jazzówki

 Zdecydowanie brakuje mi wiosennych butów, a te powinny sprawdzić się dobrze. Pudrowymi balerinkami czy jasnymi koturnami też bym nie pogardziła ;)




Nauczyć się robić ładny koczek

Tu już zachcianka nieubraniowa. Bardzo chciałabym kiedyś nauczyć się robić ładny koczek lub coś w stylu messy bun. Niestety, moje włosy są tak ciężkie, że jest to bardzo trudne :(
A jakie są Wasze must have na wiosnę? Spodobało Wam się coś z powyższej listy?

19 komentarzy:

  1. o;) jestes z Katowic?;) milo kogos ze swoich okolic tutaj spotkac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczkę tez muszę nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudrowa marynarka to jest to czego pragnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. minxie91 - nie z Katowic, a z Tychów :) Witaj sąsiadko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam ,że oprócz dwóch ostatnich punktów moja lisa must have jest taka sama ,plus jeszcze parę innych rzeczy ;p
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też szukam marynarki w mocnym kolorze one są po prostu świetne . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) praktycznie wszystko mi się podoba
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj marynarki naprawdę mnie kuszą, póki co mam w swojej kolekcji dwie klasyczną i moją ulubioną pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że mamy bardzo podobny gust :D bo mam w planach nabyć bardzo zbliżone do Twoich must have'ów :P i niebawem też pewnie pojawi się u mnie post o tym, a na razie zapraszam na wiosenną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh szukam takiej niebieskiej marynarki :) cudna jest;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, trafiłam tu z wizażu :) Chciałam powiedzieć, że taki koczek się bardzo prosto. Masz to pokazane na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=269tIzr_wIY&feature=player_em. "Donut" kupisz na all, poszukaj "wypełniacz do koka".

    OdpowiedzUsuń
  12. Jazzówki moim guru na tę wiosnę!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koczek z drugiego zdjęcia jest na wypełniaczu - domowym sposobem można go zrobić ze skarpety ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te marynarki i spódniczki są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierścionek rzeczywiście CUDOWNY!:) A co do sukienki to również noszę się z tym zamiarem od jakiegoś czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem:*

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie inspiracje są śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość stroi jest świetna !
    Marynarki mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest Twój blog i bardzo chętnie go poobserwuję :)
    To co dodałaś również musi się znaleźć w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...