środa, 14 marca 2012

TAG: 5 moich urodowych obsesji

Kochane, dzisiaj nie mam czasu na porządnego posta, więc przychodzę do Was z TAGiem :) Właśnie wróciłam z wielkich zakupów ciuchowych i pokażę Wam je jutro lub pojutrze, bo teraz nie ma już światła :(


Zasady tagu:
 
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje ;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych ;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


Nikt konkretnie mnie nie otagował, ale Makeupkama zaprosiła do TAGa swoje czytelniczki, czyli mnie też ;)

Moje urodowe obsesje:
 
1. Włosy - to chyba moja największa obsesja ;) Nakładam na nie maski, oleje, odżywki, sera, jedwab i wszystko co tylko jest w stanie sprawić, żeby były piękne. Nigdy nie wyjdę też z domu bez ułożonej fryzury i grzebienia.

2. Paznokcie - zawsze muszę mieć pomalowane paznokcie, czy to odżywką, czy to kolorkiem. Nie lubię gdy są "gołe" i uwielbiam gdy są długie :)

3. Zakrywanie przebarwień - no niestety, mam na twarzy tyle przebarwień, że bez korektora nie wychodzę z domu. Straszne i zajmuje bardzo dużo czasu, ale czego się nie robi dla urody? ;)

4. Płaski brzuch - Wy też uwielbiacie płaskie brzuszki z lekko zarysowanymi mięśniami? Ja uwielbiam i mimo tego, że ćwiczenia są ciężkie i czasem nie daję rady, to dzielnie ćwiczę i wszystkim to polecam :)

5. Ubrania - to też moja mała obsesja :) Nie lubię wkładać tej samej bluzki dwa dni pod rząd, bo po prostu nie cierpię nudy.

TAGuję wszystkich moich czytelników :)

10 komentarzy:

  1. Mam taką samą paznokciową obsesję:) Teraz zrodziła mi się także włosowa, ale to dopiero początek więc nie jest tak źle:D

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości u mnie wygląda to tak samo- brzydka cera, którą wiecznie zakrywam, włosy i paznokcie, które wiecznie są w odbudowie, no i oczywiście zacięta walka o płaski brzuch ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również choruję na wszystkie 5 wymienionych przez Ciebie obsesji, szczególnie na płaski brzuch i zdrowe piękne włosy :) Bardzo podoba mi się to o czym piszesz tutaj, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. numer 3 - niestety mam ten sam problem..
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja na punkcie włosów także mam bzika. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod wszystkimi punktami, no może z wyjątkiem pierwszego. O włosy dbam jednak robię to z umiarem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo z paznokciami i chyba też zaczyna się moja obsesja włosowa :)
    Zapraszam do mnie na wyczekiwaną notkę o podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely blog. xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. podpisuję się pod dwoma pierwszymi pkt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...