czwartek, 22 marca 2012

Wyniki rozdania - mamy dwie szczęściary!

Witajcie Kochane! Dzisiaj zamiast notki ogłoszone zostaną wyniki rozdania. Jak pewnie pamiętacie, były dwie nagrody, więc macie większe szanse. Nie będę już przedłużać, bo pewnie jesteście bardzo ciekawe wyników :)

I miejsce

Co można było wygrać? A to! + oczywiście małe gratisy :)


A szczęściarą jest...


 
Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że właśnie mart_91 wygrała, bo polubiłam jej blog i zaglądam tam bardzo często. A jej makijaże są przecudowne!


II miejsce

Wygrać można było 50 próbek :)


Wygrała:
 





Serdecznie gratuluję obu dziewczynom, czekam na Wasze maile z danymi do 25 marca. Jeśli do tego czasu nie otrzymam danych - wylosuję nową zwyciężczynię. O maile proszę na adres asiulkas26@interia.pl


A kolejne rozdanie już niedługo :)

18 komentarzy:

  1. zazdroszczę... :) i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny moje gratulacje, super nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) a byłam tak blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana a ja dopiero zobaczyłam, ze wygrałam...gdzieś mi umknęła ta notka:(
    co za pech...no ale trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dziękuję za tyle miłych słów pod moim adresem:* ja również lubię do Ciebie zaglądać:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...