poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Eucerin, DermoPurifyer - było warto?




Opinia producenta:

Eucerin dzięki niezawierającej mydła formule z 6% Ampho-Tenside, czyli związku powierzchniowo-czynnym, który bardzo łagodnie, aczkolwiek skutecznie oczyszcza skórę. Nie zatyka porów, antybakteryjny.
W produktach linii Eucerin DermoPurifyer, zastosowano Follicle Targeting System - unikalny system transportu liposomalnego, polegający na dostarczaniu wysoce skutecznego kwasu mlekowego (o działaniu antybakteryjnym i mikrozłuszczającym) bezpośrednio do mieszków włosowych, czyli tam, gdzie powstają niedoskonałości i zmiany trądzikowe. Mieszek zostaje odblokowany, przy jednoczesnym odpowiednim nawilżeniu skóry.
Badania kliniczne, przeprowadzone na grupie 90 pacjentów, potwierdzają wyraźne zmniejszenie niedoskonałości i poprawę kondycji skóry po 12 tygodniach stosowania serii.

Skład: Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Propylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Sodium Chloride

Cena: 50zł/200ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=27355

Moja opinia:

Wygrałam ten żel w konkursie, bo ze względu na cenę sama raczej bym go nie kupiła. Był to czas, gdy miałam ogromne problemy z trądzikiem, a żel przecież zawsze się przyda ;) Po marce Eucerin spodziewałam się świetnej jakości. Czy miałam rację? Czytajcie dalej :)
Na początku zdziwiło mnie to, że żel był przezroczysty, bo wszystkie z jakimi się zetknęłam były kolorowe. To oczywiście był plus. Kolejną zaletą jest praktyczne opakowanie i delikatny zapach - będzie w sam raz dla alergików i wrażliwców. O żadnym podrażnieniu nie ma tutaj mowy, toż to delikatna delikatność jak dla niemowlaczków. Nie szczypie w oczy, nie drażni twarzy. Dobrze oczyszcza twarz ze wszystkiego - podkładu, korektora, pudru, maseczek i olei. Ale dobre oczyszczanie nie idzie w parze z dobrym pienieniem się - piany nie ma prawie w ogóle, przez co żel jest średnio wydajny. W połączeniu z ogromną ceną jak na żel (50zł!) nie jest to dobra inwestycja dla naszego portfela. Tym bardziej, że nie zauważyłam jakiejś ogromnej poprawy stanu mojej cery. Fajne w nim było to, że po użyciu skóra była odświeżona i gładziutka. Dodatkowy plus można zaliczyć za brak uczucia ściągnięcia. Choć to raczej przeciętniak, który nie nawilża ani nie wysusza, nie podrażnia ale nie łagodzi, lubiłam go. Gdyby był 5 razy tańszy bez problemu kupiłabym go drugi raz, ale za tą cenę sobie odpuszczę i wypróbuję inne żele. Niemniej jednak jeśli jesteście wrażliwcami z normalną/tłustą/mieszaną cerą i nie macie pustego portfela - polecam wypróbować :)


Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Brak podrażnień: 5/5
Brak uczucia ściągnięcia: 5/5
Działanie matujące: 3/5
Zapach: 5/5
Wydajność: 3/5
Cena: 0/5
Łącznie: 26/35

47 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie na mały konkurs kosmetyczny: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam styczności z tym produktem, ale słyszałam dobre opinie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. hej!
    widze że masz świetny blog! a Twoje recenzje i porady są bardzo przydatne:)
    może się poobserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    bllablaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taka cena, ale widać że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. cena faktycznie powala jak za żel, chyba sobie go podaruje ze względu na nią:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko małą próbeczkę i jakoś mnie przekonał, jeszcze ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie na mały konkurs kosmetyczny: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena ; /
    __________________________________
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę Eucerin bardzo lubię, zawsze byłam zadowolona :-) Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie cena powala, szczególnie w porównaniu do składu wartego dosłownie kilka zł.

    PS. Zostałaś otagowana :) http://sanctuaryofbeauty.blogspot.com/2009/05/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się recenzja, ale sam kosmetyk dość drogi ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Eucerin ma dobrą opinię ale niektóre ceny po prostu powalają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmieniłam adres bloga, teraz jestem pod http://nightlyw0lf.blogspot.com Jeśli chcesz mnie dalej obserwować to tylko pod tym adresem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam za 25,50 :) Jestem zadowlona, jednak wydaje i się, że może być jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie :) http://queratakietam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ciekawie ;)
    chyba się skuszę ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosowałam, jednakże widziałam sporo dobrych komentarzy. Mam nadzieję że prawdziwych bo chyba będę musiała zmienić swój kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten żel i stosuję go razem z kremem matującym z tej samej serii. Fakt, genialnej poprawy stanu cery nie ma ale jest dużo lepiej niż bez stosowania tej serii :) niestety cena przeraża ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. hello!,I love your writing very so much! percentage we be
    in contact more about your post on AOL? I need an expert in this area to solve my problem.
    May be that's you! Having a look ahead to see you.

    Feel free to surf to my web site :: 24option review

    OdpowiedzUsuń
  23. Very soon this website will be famous amid all blogging users, due to it's good articles

    Also visit my homepage; buy revitol

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba jednak się nie skuszę, są tańsze i równie dobre;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej na: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. These great time wasters are perfect additions to anyone's time surfing the net.
    The player can see his explosives damaging enemy camps and also he has the risk
    of getting hurt. No one complains, since everyone is occupied
    with their own activities, but the silent toll on family bonds is quietly taken.

    My web blog farm heroes saga hack

    OdpowiedzUsuń
  28. Si scegli un citadine di u travagliu di vari prublemi, a salute, aduprendu una droga chì hè statu aghjustatu è a grana pò guarì cumplitamenti l 'Hermitage.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...